Klacht gemeente Arnhem

Meldingen over de openbare ruimte

Ligt er een tegel scheef? Is er een boom omgewaaid? Ligt er vuil op straat? Is de straatverlichting defect? Kortom, heeft u een klacht of een melding over de openbare ruimte? Klik hier om een melding te maken.

Spoedeisende klacht of melding?
Wij raden u aan spoedeisende meldingen en/of klachten altijd telefonisch door te geven via 0900 – 1809. Buiten kantoortijden worden op dit nummer alleen spoedeisende meldingen/klachten in behandeling genomen.

Melding of klacht openbare verlichting
Verlichting in de straat defect?  Geef uw melding of klacht bij voorkeur door via de melding knop op www.arnhem.nl. Geef bij uw melding het desbetreffende lichtmastnummer op dat op de lantaarnpaal vermeld staat.

U kunt ook bellen met de gemeente Arnhem 0900 – 1809.
Storingen in openbare verlichting proberen wij binnen 10 werkdagen te verhelpen, spoedeisende meldingen/klachten zo snel mogelijk na ontvangst van de melding.

Melding milieuoverlast van bedrijven
Heeft u last van bouwactiviteiten, geluidsoverlast of verontreiniging van lucht of bodem door bedrijven? Dan kunt u dit melden via:

  • het milieuklachtensysteem van de provincie Gelderland ()
  • of via het telefoonnummer 026 – 359 99 99 (Provincieloket), 24 uur per dag bereikbaar.

 

Klachten over de gemeente

  1. Bij de gemeente kunt u klagen, als u vindt dat een medewerker u heeft benadeeld of onjuist heeft behandeld. Bij de gemeente werken twee klachtencoördinatoren die zorgen voor de behandeling van uw klacht. Klik hier voor de webpagina van de gemeente Arnhem als u een klacht heeft over de gemeente. U vindt op deze pagina ook het klachtenformulier van de gemeente Arnhem.
  2. U kunt ook bellen over een klacht. Bel dan: 0900-1809
  3. U kunt ook een schriftelijke klacht indienen.
    Het adres voor het indienen van een schriftelijke klacht is:
    Gemeente Arnhem
    t.a.v. de klachtencoördinatoren
    Postbus 9029
    6800 EL Arnhem